Collecte op de Bon?

Collectebonnen Emmausparochie 2014-2Een tijdje geleden heeft u kunnen lezen dat er bonnen voor de collecte komen. Bonnen om op zak te hebben om in de collecteschaal te leggen. Het idee is geboren om het handig te maken voor u, zowel voor de collecte als bij de belastingaangifte. Natuurlijk moet het bestellen van deze bonnen dan ook lekker makkelijk zijn.

Daar hebben we voor gezorgd op de volgende twee manieren:

1. U haalt de collectebonnen op bij het secretariaat en betaalt daar contant. Dit kunt U doen vanaf 17 november. U bent dan wel gebonden aan de openingstijden van het secretariaat.
  2. U stort een bedrag op rekeningnummer NL 80 RABO 0 10.52.42.063 t.n.v. Emmaüsparochie Apeldoorn onder vermelding van uw naam, adres, telefoonnummer en welke bonnen u wenst te ontvangen (bijvoorbeeld 2 kaarten met € 1,00-bonnen). De bonnen worden dan zo spoedig mogelijk bij u bezorgd (ook dit kan vanaf 17 november).

Wat voor bonnen u kunt bestellen? We hebben 3 soorten kaarten:

• een kaart met 20 bonnen van € 0,50. Deze kaart kost dus €10, -;
  • een kaart met 20 bonnen van € 1,00. Deze kaart kost dus €20, -;
  • een kaart met 20 bonnen van € 2,00. Deze kaart kost dus €40, -.

Een tip: bestel uw kaarten nog dit jaar, zodat u bij uw belastingaangifte over 2014 deze giften als aftrekpost kunt invullen. Bovendien ervaart u zo snel het gemak van deze wijze van geven. De bovenkant van de kaart met collectebonnen kunt u bewaren als bewijs voor de belastingdienst.

Het Emmaüsbestuur