Infoavond over Taizéreis voor jongeren

We gaan van 20 t/m 27 juli 2014 weer met jongeren in de leeftijd van 17 – 25 jaar naar Taizé. Taizé is de naam van het dorp en de internationale oecumenische gemeenschap, die broeder Roger Schutz in 1940 stichtte op een heuvel in Bourgondië in Oost- Frankrijk.

Taizé flyer2014

Op zondag 23 maart om 20.00 uur is er in de bovenbouw van De Drie Ranken een informatieavond over de reis. Deze avond is voor diegenen, die nog niet eerder met ons zijn mee geweest naar Taizé. Je krijgt wat meer te horen en te zien, zoals een video, foto’s en logboeken van de afgelopen reizen. Ook zijn er twee jongeren die al eens eerder meegingen aanwezig.

Van hen hoor je hoe zij de week hebben beleefd. Daarnaast kun je ook vast kijken op www.taize.fr. Maar ben je erg nieuwsgierig geworden en wil je eerder informatie hebben, mail dan even je telefoonnummer naar taizereis@3ranken.nl en we nemen telefonisch contact met je op.

Waarom naar Taizé?
•Voor de muziek
•Voor de gezelligheid met de groep
•Voor de ontmoeting met jongeren uit de hele wereld
•Om met je geloof bezig te zijn
•Voor de stiltes
•Om te lachen en plezier te maken in de OYAK

Praktische informatie
We reizen met personenauto’s en we kamperen in door ons zelf meegebrachte tenten. De kosten voor de reis zijn begroot op 180 euro. In de prijs zijn alle kosten begrepen van verblijf en vervoer als mede een reis- en ongevallenverzekering. De reissom dient voldaan te zijn vóór of op 1 juni i.v.m te maken kosten en aanmelding in Taizé. Wil je graag mee, maar is de prijs een bezwaar, schroom dan niet en neem even contact op met een van contactpersonen onderaan deze pagina. We hebben hier een oplossing voor.

Eind april willen we weten wie er allemaal meegaan.

We hopen weer met een grote, gezellige groep te gaan. Weet je nu al dat je meegaat? Gezellig! Mail dit dan vast naar: taizereis@3ranken.nl of bel met een van de onderstaande personen. Aanmelden kan ook via de jeugdcontactpersoon van je eigen kerk, deze weet er van.

Wil je meer informatie, bel dan met de werkgroep Taizéreis :

Mariska Litjes: 055-5430956

Dorien Pol: 055-8449499