Reizen naar Taizé

Elk jaar gaat er een groep jongeren in de leeftijd van 17-25 jaar naar Taizé. Dat is de naam van de internationale oecumenische gemeenschap, die broeder Roger Schutz in 1940 stichtte op een heuvel in Bourgondië in Oost- Frankrijk.
Vanuit meerdere kerken uit Apeldoorn gaan jongeren hier naar toe.

Voor 2020 zal de reis georganiseerd worden in de week van 19 t/m 26 juli

Voor een indruk over Taizé kun je kijken op www.taize.fr.
Wil je informatie over de Taizé reis mail dan naar Mariska Litjes, begeleider kindenkerk@rkapeldoorn. Of mail je telefoonnummer naar taizereis@3ranken.nl en we nemen telefonisch contact met je op.

Waarom naar Taizé?

Voor de muziek ………
Voor de gezelligheid met de groep………
Voor de ontmoeting met jongeren uit de hele wereld……
Om met je geloof bezig te zijn……
Voor de stiltes……
Om te lachen en plezier te maken in de OYAK……

Praktische informatie

We reizen met personenauto’s en we kamperen in door ons zelf meegebrachte tenten. De kosten voor de reis zijn begroot op ongeveer 185 euro. In de prijs zijn alle kosten begrepen van verblijf en vervoer als mede een reis- en ongevallenverzekering.. Wil je graag mee, maar is de prijs een bezwaar, schroom dan niet en neem even contact op met een van contactpersonen onderaan deze pagina. We hebben hier een oplossing voor. We hopen eind april te weten wie er allemaal meegaan.