Hier vindt u de vrijwilligers-vacature-bank van onze parochie.
Op dit moment zoeken wij:

Nieuw: we zijn op zoek naar mensen met passie voor ons Kerkgebrouw, die op vrijdagmorgen met een kleine groep, diverse klusjes kunnen opknappen (handige Harries of handige Marietjes)

Waarom wij steeds vrijwilligers zoeken …

Je loopt altijd samen!” dat is het motto van de Emmaüsgangers. SAMEN!! Dit betekent niet alleen samen bidden, samen vieren, maar juist ook samen de schouders onder onze parochiegemeenschap zetten.

emmaus samenwerken

Daarom zijn vrijwilligers onmisbaar en dienen zij als bouwstenen van de parochiegemeenschap. Bovendien geloven wij dat iedereen talenten heeft die voor de opbouw van de parochie en onze aanwezigheid in de samenleving van belang zijn.

Ook úw talenten willen wij graag leren kennen. Ook úw bijdrage is van belang. De een is bereid om met regelmaat vaste werkzaamheden voor de gemeenschap te verrichten, de ander ziet meer een rol in een tijdelijke taak en bij voorkeur in projectvorm. Zo is er voor ieder wat wils en zo mogelijk ook op maat gesneden.

Interesse? Vragen?
Bent u  geïnteresseerd in vrijwilligerswerk binnen onze gemeenschap, dan kunt u contact opnemen met de vrijwilligerscoördinator. Een gesprek over talenten, inzet hiervan en tijdsbesteding brengen ons dichter bij uw profiel en een passende taak, waarbij passie, plezier en power elkaar ontmoeten.

U zult merken dat het bouwen aan de Emmaüsparochie een grote mate van voldoening heeft. En… je bent nooit alleen op pad!