Hier vindt u de vrijwilligers-vacature-bank van onze parochie.
Op dit moment zoeken wij:

Klik op de vacature voor nadere informatie.

Klik hier voor ‘Vrijwilliger met plezier’, wegwijzer voor vrijwilligers in onze parochie.

Waarom wij steeds vrijwilligers zoeken …

Je loopt altijd samen!” dat is het motto van de Emmaüsgangers. SAMEN!! Dit betekent niet alleen samen bidden, samen vieren, maar juist ook samen de schouders onder onze parochiegemeenschap zetten.

emmaus samenwerken

Daarom zijn vrijwilligers onmisbaar en dienen zij als bouwstenen van de parochiegemeenschap. Bovendien geloven wij dat iedereen talenten heeft die voor de opbouw van de parochie en onze aanwezigheid in de samenleving van belang zijn.

Ook úw talenten willen wij graag leren kennen. Ook úw bijdrage is van belang. De een is bereid om met regelmaat vaste werkzaamheden voor de gemeenschap te verrichten, de ander ziet meer een rol in een tijdelijke taak en bij voorkeur in projectvorm. Zo is er voor ieder wat wils en zo mogelijk ook op maat gesneden.

Interesse? Vragen?
Bent u  geïnteresseerd in vrijwilligerswerk binnen onze gemeenschap, dan kunt u contact opnemen met de vrijwilligerscoördinator. Een gesprek over talenten, inzet hiervan en tijdsbesteding brengen ons dichter bij uw profiel en een passende taak, waarbij passie, plezier en power elkaar ontmoeten.
Over wat wij van vrijwilligers verwachten en wat wij te bieden hebben, kunt u hier meer lezen.
U zult merken dat het bouwen aan de Emmaüsparochie een grote mate van voldoening heeft. En… je bent nooit alleen op pad!