Volg de vieringen via internet

Beste parochianen van de Emmaüs- en van de Franciscus en Clara parochie.
Vanwege het coronavirus zijn de publieke liturgische vieringen voor de Nederlandse kerkprovincie door de Bisschoppenconferentie tot en met tweede paasdag afgelast.
Ook de gebruikelijke Chrisma-mis zal in Apeldoorn dit jaar niet doorgaan. Daardoor zullen ook in onze parochie de geplande publieke liturgische vieringen voor de zondagen in de veertigdagentijd, de Goede Week en Pasen niet doorgaan.

Als pastoraal team willen we toch zoveel mogelijk verbonden blijven met onze parochianen. Daarom zullen we via internet met u in verbinding blijven en zult u de viering via een speciale website kunnen volgen. Als u op deze zin of onderstaande foto klikt gaat u naar de juiste pagina. U kunt op die pagina ook vorige vieringen terugkijken.

De viering zal in de H. Antonius Abt kerk te Loenen in besloten kring plaatsvinden. Alleen zij die een rol in de liturgie hebben, zullen aan deze viering deelnemen. De kerk blijft voor anderen gelovigen helaas gesloten in verband met besmettingsgevaar door het coronavirus.

Voor de komende tijd zijn we van plan om zo ook liturgisch via de computer met elkaar verbonden te zijn gedurende de zondagen in de veertigdagentijd, de Goede Week en Pasen. Het gaat om de volgende data en tijdstippen:

5 april Palmzondag 10.00 uur
9 april Witte Donderdag 19.00 uur
10 april Goede Vrijdag 15.00 uur Kruisweg
10 april Goede Vrijdag 19.00 uur
11 april Paaswake 21.00 uur
12 april 1e Paasdag 10.00 uur

Voor nu wens ik u een goede opgang naar Pasen toe en we hopen u hierbij van dienst zijn via de website van de parochie.

Pastoraal team van de Emmaüs- en Franciscus en Claraparochie
Pastoor Hans Hermens